Oferta szkoleń prawnych

Ochrona danych osobowych

RODO W PRAKTYCE – KOMPILACJA NAJISTOTNIEJSZYCH INFORMACJI DLA PRZEDSIĘBIORCÓW

Unikalne szkolenie z zakresu RODO – autorski, praktyczny warsztat oparty na doświadczeniach płynących z licznych wdrożeń przepisów RODO w przedsiębiorstwach.

Informacje o szkoleniu

Szczegóły

Ilość godzin: 8

Liczba uczestników: 5-8

Lokalizacja: Poznań, ul. Palacza 144

Cena: 1500 zł netto

Grupa docelowa

Szkolenie kierowane jest do pracodawców, pracowników, Inspektorów Ochrony Danych oraz innych osób zainteresowanych nabyciem wiedzy w zakresie dostosowania polityk i praktyk podmiotu gospodarczego do obowiązujących przepisów z zakresu ochrony danych osobowych.

Zakres tematyczny szkolenia

Tematyka szkolenia:
• Najistotniejsze zmiany dla przedsiębiorców wprowadzone przez RODO.
• Analiza dokumentów oraz narzędzi służących do realizacji zasady rozliczalności.
• Bezpieczeństwo fizyczne danych przetwarzanych w siedzibie przedsiębiorstwa.
• Działalność działów wyodrębnionych w organizacji: DZIAŁ MARKETINGOWY/HANDLOWY; DZIAŁ HR; DZIAŁ IT.
• Weryfikacja obowiązku przedsiębiorcy w zakresie prowadzenia: Rejestru czynności przetwarzania danych osobowych; Rejestru kategorii przetwarzania danych osobowych.
• Umowy i relacje z podmiotami trzecimi.
• Analiza ryzyka.

Ramowy program szkolenia

LP Przedmiot / Temat zajęć

Data

realizacji zajęć

Godzina rozpoczęcia Godzina zakończenia Liczba godzin
1

Najistotniejsze zmiany dla przedsiębiorców wprowadzone przez RODO:

1.     Zakres stosowania Rozporządzenia

2.     Omówienie podstawowej terminologii

3.     Rodzaje danych osobowych

4.     Treść klauzuli informacyjnej

5.     Zasady RODO,  ze szczególnym uwzględnieniem realizacji zasady minimalizmu i rozliczalności

6.     Podstawy przetwarzania danych osobowych

7.     Treść klauzuli zgody na przetwarzanie danych w odniesieniu do praktycznych przykładów

09:00 11:30 2:30
2 Przerwa kawowa 11:30 11:45 0:15
3

 1.     Wyznaczenie Inspektora Ochrony Danych – funkcja oraz kompetencje

2.     Upoważnienie do przetwarzania danych osobowych

3.     Umowy z podmiotami trzecimi – powierzenie przetwarzania danych osobowych

4.     Rejestr czynności przetwarzania

5.     Przykładowe rejestry i ewidencje, jakie warto wprowadzić w organizacji

11:45 13:45 2:00
 4 Przerwa obiadowa 13:45 14:15 0:30
5

1.     Zasady rekrutacji pracowników

2.     Narzędzia stosowane do przeprowadzenia analizy ryzyka w organizacji (arkusze, lista incydentów, protokoły zagrożeń).

3.     Monitoring w miejscu pracy

4.     Prawo do bycia zapomnianym

5.     Naruszenie bezpieczeństwa danych osobowych

14:15 16:45 2:30

Dofinansowanie szkoleń - do 80%

Nasze szkolenia prawne mogą być finansowane z dotacji unijnych, mamy odpowiednie uprawnienia i niezbędny certyfikat. Pomagamy szybko i sprawnie załatwić niezbędne formalności. 

Prowadzący szkolenie

Marta Rabe-Kozłowska

Marta Rabe-Kozłowska

Radca prawny

SPECJALIZACJA

UMOWY HANDLOWE | OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH | PRAWO OCHRONY ŚRODOWISKA | MIĘDZYNARODOWE PRAWO TRANSPORTOWE

BIOGRAFIA

Ukończyła aplikacje radcowską przy Okręgowej Izbie Radców Prawnych w Poznaniu. Doświadczenie zdobywała pracując w poznańskich kancelariach radcowskich i radcowsko-adwokackich, gdzie zajmowała się m.in. bieżącą obsługą spółek prawa handlowego, w tym należących do grupy kapitałowej, sprawami z obszaru prawa bankowego, kontraktowego oraz upadłościowego. Posiada bogate doświadczenie jako tłumacz (ustny i pisemny) tekstów o tematyce prawniczej, w szczególności szeroko pojętych umów gospodarczych, prowadziła również autorskie warsztaty językowe w zakresie Legal English. W obszarze jej zainteresowań znajduje się prawo spółek handlowych, prawo gospodarcze oraz prawo cywilne. Członek Stowarzyszenia Prawa Prywatnego przy Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.

Biegle włada językiem angielskim, zna język hiszpański.

WYBRANE DOŚWIADCZENIE

Prowadzenie warsztatów dot. zasad wdrażania oraz audytowania podmiotów pod kątem zgodności ich działań i praktyk z przepisami z zakresu ochrony danych osobowych na rzecz dużych podmiotów gospodarczych w tym Krajowej Izby Rozliczeniowej S.A.

Przeprowadzenie licznych audytów poprawności działań przedsiębiorstw odnośnie do wymogów RODO.

Pełnienie funkcji Inspektora Ochrony Danych Osobowych (IOD) w spółkach.

Przeprowadzanie badań due diligence na potrzeby obrotu wierzytelnościami spółek kapitałowych.

Obsługa grup kapitałowych w szczególności pod kątem prawidłowości przepływu usług wzajemnych świadczonych między spółkami.

Przeprowadzenie nabycia przedsiębiorstwa w ramach przygotowanego postępowania upadłościowego (Pre-Pack).

Aktywna obsługa klientów zagranicznych w j. angielskim.

Prowadzenie autorskich kursów z obszaru Legal English dla sędziów i prokuratorów.

WYKSZTAŁCENIE

♣ Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji na Uniwersytecie im. M. Kopernika w Toruniu – kierunek prawo

♣ Absolwentka Katedry Filologii Angielskiej na Uniwersytecie im. M. Kopernika w Toruniu – kierunek anglistyka

♣ Ukończony kurs: „Praktyczne aspekty RODO: tworzenie dokumentacji zgodnej z wymogami RODO”

♣ Ukończenie szkolenia dla Auditorów i Pełnomocników Zarządu ds. Zintegrowanego Systemu Zarządzania wg norm ISO 9001:2015 oraz ISO/IEC 27001

♣ Prawo ochrony środowiska oraz ustawy powiązane – Kompendium obowiązujących przepisów – 2-dniowe warsztaty praktyczne

ZNAJOMOŚĆ JĘZYKÓW OBCYCH

Język angielski (ukończona anglistyka); Język hiszpański (certyfikat Dele)

Materiały dydaktyczne

  • Autorskie materiały szkoleniowe.
  • Materiały piśmiennicze (notatnik, długopis).
  • Dyplom potwierdzający ukończenie szkolenia.
  • Każdy z uczestników otrzyma indywidualną kartę rabatową -10% zniżki na kolejne szkolenie otwarte organizowane przez Kancelarię.

Każdy z uczestników ma zapewniony dostęp do świeżej kawy i gorącej herbaty, stolika kawowego z poczęstunkiem oraz ciepły posiłek podczas przerwy obiadowej.

Efekty kształcenia

Wiedza

  • Uczestnik posiada wiedzę o Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (RODO) oraz o Ustawie z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych
  • Uczestnik posiada wiedzę kiedy wymagana jest zgoda pracownika na przetwarzanie danych osobowych.
  • Uczestnik posiada wiedzę na temat wymogów prawnych stawianych przez RODO w zakresie stosowania monitoringu w przedsiębiorstwie.
  • Uczestnik posiada wiedzę na temat wymaganych rejestrów i dokumentów, jakie powinny zostać wdrożone w organizacji.
  • Uczestnik posiada wiedzę na temat zasad przetwarzania danych osobowych, zgodnie z RODO.

Umiejętności

  • Uczestnik potrafi zdobytą wiedze zastosować w praktycznym ujęciu.
  • Uczestnik potrafi właściwie wprowadzić monitoring w organizacji.
  • Uczestnik potrafi prowadzić proces rekrutacyjny zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych.
  • Uczestnik potrafi wyodrębnić podstawowe ryzyka związane z przetwarzaniem danych osobowych w organizacji i dokonać ich ewaluacji (analiza ryzyka).

Kompetencje

  • Uczestnik ma świadomość tego, że ciągle powinien się doszkalać – podnosić swoje kwalifikacje zawodowe.
  • Uczestnik jest świadomy tego, że prawo zmienia się bardzo szybko i aby pozostać na bieżąco, powinien interesować się tym co, robi – czytać blogi branżowe, śledzić zmiany, jakie zachodzą prawie krajowym i europejskim.

Rozwiń swoje umiejętności pod okiem najlepszych ekspertów!

Q&A

Ile osób może wziąć udział w szkoleniu?

Wszystko zależy od konkretnego szkolenia. Skomplikowana materia wymaga odpowiedniego skupienia i indywidualnego podejścia dlatego warto by grupy nie były zbyt liczne. Ilość uczestników na szkoleniach zamkniętych ustalana jest indywidualnie.  

Czy szkolenie może odbyć się w formie internetowego webinaru?

Tak. Wprowadziliśmy nowe rozwiązanie szkoleniowe – internetowe webinary. Od teraz każde z naszych szkoleń może zostać przeprowadzone w wygodnej formie on-line w odpowiadającym Państwu terminie. 

Jak załatwić formalności związane z uzyskaniem dofinansowania?

Wypełnienie dokumentów nie jest skomplikowane, ale chętnie pomożemy i wspólnie zorganizujemy niezbędne formalności. 

Czy szkolenie otwarte może odbyć się w innym terminie niż podane jest to w kalendarzu?

Oczywiście, szkolenia odbywają się regularnie. Jeśli są Państwo zainteresowani szkoleniem w formule otwartej, a nie widzą Państwo dogodnego dla siebie terminu prosimy o kontakt. Postaramy się ustalić dodatkowy, odpowiadający Państwu termin. 

Czy istnieje możliwość zorganizowania szkolenia prawnego o innej tematyce?

Tak, oczywiście. Nierzadko tematy szkoleń powstawały we współpracy z naszymi Klientami, którzy zgłaszali zapotrzebowanie na konkretne szkolenie. W takiej sytuacji prosimy o kontakt.  

Pytania?

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI


    Administratorem danych osobowych jest TURCZA.EDU.PL Sp. z o.o. KRS: 0000811692, ul. Grochowska 56. Informacje w przedmiocie warunków i zasad ochrony danych osobowych znajdują się na stronie https://turcza.edu.pl/odo/.


     

    TURCZA Kancelaria Radców Prawnych

    NIP : 945-189-28-38

    Telefon: +48 61 666 37 60 | +48 607 990 838
    E-mail: kancelaria@turcza.com.pl
    szkolenia@turcza.com.pl

    Oddział Poznań

    ul. Palacza 144
    60-278 Poznań

    Godziny otwarcia:
    pon - pt - 9:00-17:00

    Oddział Warszawa

    ul. Królewska 16
    00-103 Warszawa

    Godziny otwarcia:
    pon - pt - 9:00-17:00

    Oddział Leszno

    ul. Niepodległości 49
    64-100 Leszno

    Godziny otwarcia:
    pon - pt - 9:00-17:00

    ZNAJDŹ NAS

    TURCZA.edu.pl

    Turcza.edu.pl
    ul. Grochowska 56, 60 – 347 Poznań

    O nas

    Kancelaria TURCZA od ponad 12 lat dostarcza nowoczesne rozwiązania szkoleniowo-doradcze z zakresu szeroko pojętego prawa i tematyki prawnej oraz zapewnia dostęp do najwyższej jakości usług dopasowanych do potrzeb Klientów.

    Zapraszamy również na stronę internetową Kancelarii: turcza.com.pl

    Copyright © 2022 TURCZA Kancelaria Radców Prawnych. All rights reserved.