Oferta szkoleń prawnych
Inne
PAKIET DLA ZARZĄDU – KONTROLE PUODO, UOKIK I PIP W PIGUŁCE
Szkolenie dedykowane jest osobom które, chcą zdobyć wiedzę w zakresie zasad i warunków realizacji kontroli przez Urząd Ochrony Danych Osobowych, Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów oraz Państwową Inspekcję Pracy oraz dowiedzieć się, jak należy przygotować organizację do kontroli.
Informacje o szkoleniu
Szczegóły
Ilość godzin: 7
Liczba uczestników: 5-8
Lokalizacja: Poznań, ul. Palacza 144
Cena: 1550 zł netto
Grupa docelowa
Szkolenie kierowane jest do pracodawców, w tym członków zarządów i kadry kierowniczej, oraz osób odpowiedzialnych za obszar objęty kontrolą PUODO, UOKiK czy PIP w organizacji.
Zakres tematyczny szkolenia
Tematyka szkolenia:
1. W zakresie kontroli PUODO
- Zasady RODO a zapewnienie rozliczalności w ramach przygotowania do kontroli;
- Podmioty podlegające kontroli PUODO;
- Tryby kontroli oraz podstawy jej kwestionowania;
- Prawa i obowiązku kontrolowanego;
- Ochrona tajemnicy przedsiębiorstwa;
- Przebieg kontroli – uczestnicy, kontrolerzy, uprawnienia kontrolujących;
- Protokół kontroli i materiał dowodowy;
- Rodzaje rozstrzygnięć
2. W zakresie kontroli PIP
- Rodzaje podmiotów podlegających kontroli PIP;
- Cele kontroli;
- Przebieg kontroli – czas, miejsce, pora kontroli;
- Osoba kontrolującego oraz przysługujące mu uprawnienia;
- Osoba kontrolowanego oraz jego uprawnienia i obowiązki;
- Protokół kontroli oraz możliwość zgłaszania zastrzeżeń do jego treści;
- Rodzaje rozstrzygnięć pokontrolnych.
3. W zakresie kontroli UOKiK
- Procedura kontroli wynikającej z przepisów Ustawy o Ochronie Konkurencji i Konsumentów;
- Regulamin postępowania w toku kontroli pracowników Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów – uwagi praktyczne;
- Regulamin postępowania w toku kontroli pracowników Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów – zakres obowiązków poszczególnych pracowników;
- Przykładowe rozstrzygnięcia pokontrolne.
Ramowy program szkolenia
LP | Przedmiot / Temat zajęć |
Data realizacji zajęć |
Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
1 |
KONTROLA PUODO 1. Tryby kontroli. |
08:45 | 11:00 | 2:15 | |
2 | Przerwa kawowa | 11:00 | 11:15 | 0:15 | |
3 |
KONTROLA PIP 1. Ogólna charakterystyka kontroli. |
11:15 | 13:30 | 2:15 | |
4 | • Przerwa obiadowa | 13:30 | 14:00 | 00:30 | |
5 |
KONTROLA UOKIK 1. Uwagi ogólne i podstawa prawna kontroli |
14:00 | 16:30 | 02:30 |
Prowadzący szkolenie
Marta Rabe-Kozłowska
Radca prawny
SPECJALIZACJA
UMOWY HANDLOWE | OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH | PRAWO OCHRONY ŚRODOWISKA | MIĘDZYNARODOWE PRAWO TRANSPORTOWE
BIOGRAFIA
Ukończyła aplikacje radcowską przy Okręgowej Izbie Radców Prawnych w Poznaniu. Doświadczenie zdobywała pracując w poznańskich kancelariach radcowskich i radcowsko-adwokackich, gdzie zajmowała się m.in. bieżącą obsługą spółek prawa handlowego, w tym należących do grupy kapitałowej, sprawami z obszaru prawa bankowego, kontraktowego oraz upadłościowego. Posiada bogate doświadczenie jako tłumacz (ustny i pisemny) tekstów o tematyce prawniczej, w szczególności szeroko pojętych umów gospodarczych, prowadziła również autorskie warsztaty językowe w zakresie Legal English. W obszarze jej zainteresowań znajduje się prawo spółek handlowych, prawo gospodarcze oraz prawo cywilne. Członek Stowarzyszenia Prawa Prywatnego przy Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.
Biegle włada językiem angielskim, zna język hiszpański.
WYBRANE DOŚWIADCZENIE
✪ Prowadzenie warsztatów dot. zasad wdrażania oraz audytowania podmiotów pod kątem zgodności ich działań i praktyk z przepisami z zakresu ochrony danych osobowych na rzecz dużych podmiotów gospodarczych w tym Krajowej Izby Rozliczeniowej S.A.
✪ Przeprowadzenie licznych audytów poprawności działań przedsiębiorstw odnośnie do wymogów RODO.
✪ Pełnienie funkcji Inspektora Ochrony Danych Osobowych (IOD) w spółkach.
✪ Przeprowadzanie badań due diligence na potrzeby obrotu wierzytelnościami spółek kapitałowych.
✪ Obsługa grup kapitałowych w szczególności pod kątem prawidłowości przepływu usług wzajemnych świadczonych między spółkami.
✪ Przeprowadzenie nabycia przedsiębiorstwa w ramach przygotowanego postępowania upadłościowego (Pre-Pack).
✪ Aktywna obsługa klientów zagranicznych w j. angielskim.
✪ Prowadzenie autorskich kursów z obszaru Legal English dla sędziów i prokuratorów.
WYKSZTAŁCENIE
♣ Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji na Uniwersytecie im. M. Kopernika w Toruniu – kierunek prawo
♣ Absolwentka Katedry Filologii Angielskiej na Uniwersytecie im. M. Kopernika w Toruniu – kierunek anglistyka
♣ Ukończony kurs: „Praktyczne aspekty RODO: tworzenie dokumentacji zgodnej z wymogami RODO”
♣ Ukończenie szkolenia dla Auditorów i Pełnomocników Zarządu ds. Zintegrowanego Systemu Zarządzania wg norm ISO 9001:2015 oraz ISO/IEC 27001
♣ Prawo ochrony środowiska oraz ustawy powiązane – Kompendium obowiązujących przepisów – 2-dniowe warsztaty praktyczne
ZNAJOMOŚĆ JĘZYKÓW OBCYCH
Język angielski (ukończona anglistyka); Język hiszpański (certyfikat Dele)
Joanna Paluszkiewicz
Radca prawny
SPECJALIZACJA
PRAWO PRACY | PRAWO GOSPODARCZE | SPORY SĄDOWE
BIOGRAFIA
Ukończyła aplikację radcowską przy Okręgowej Izbie Radców Prawnych w Poznaniu. Posiada bogate doświadczenie zawodowe, które zdobywała m.in. jako asystent sędziego w wydziałach cywilnych, gospodarczych i egzekucyjnych. W trakcie aplikacji radcowskiej rozwijała swoje doświadczenie zawodowe w zakresie bieżącej obsługi przedsiębiorców pracując w pierwszym prywatnym w Polsce parku technologicznym. Podczas wcześniejszej pracy w poznańskich kancelariach zajmowała się zagadnieniami dotyczącymi prawa pracy oraz prowadziła spory sądowe z dziedziny prawa budowlanego oraz kontaktowego.
Posiada międzynarodowy certyfikat potwierdzający znajomość języka angielskiego.
WYBRANE DOŚWIADCZENIE
✪ Prowadzenie dokumentacji i korespondencji z wykonawcami, podwykonawcami oraz urzędem w zakresie inwestycji realizowanej ze środków udzielonych w ramach wsparcia bezpośredniego w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich.
✪ Prowadzenie sporów sądowych z elementem zagranicznym w tym zawieranie ugód międzynarodowych.
✪ Przygotowywanie dokumentacji w celu zatrudnienia pracowników spoza UE.
WYKSZTAŁCENIE
♣ Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu – kierunek prawo
♣ Absolwentka Wydziału Historycznego Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu – kierunek stosunki międzynarodowe – specjalność wschodoznawstwo
♣ Absolwentka kursu języka estońskiego prowadzonego przez Konsulat Estonii w Poznaniu
♣ Członek Okręgowej Izby Radców Prawnych w Poznaniu
ZNAJOMOŚĆ JĘZYKÓW OBCYCH
Język angielski
KATARZYNA TURCZA
Radca prawny
SPECJALIZACJA
KONTRAKTY HANDLOWE | PRAWO UPADŁOŚCIOWE | PRAWO OCHRONY KONSUMENTA | ODSZKODOWANIA
BIOGRAFIA
Radca prawny, Doradca restrukturyzacyjny/Syndyk. Ukończyła aplikację radcowską przy Okręgowej Izbie Radców Prawnych w Poznaniu. W toku swojej praktyki zawodowej brała udział w wielu złożonych projektach mających za przedmiot opracowanie strategii prawno – biznesowej sprzedaży różnych produktów dla klientów profesjonalnych, w tym e – commerce. Tworzyła złożoną dokumentację handlową, ukierunkowaną na ochronę praw przedsiębiorców tak polskich jak i zagranicznych, odpowiadającą przy tym standardom konsumenckim.
Poza doświadczeniem w projektowaniu, badaniu (Due diligence) oraz opiniowaniu kontraktów handlowych, w tym między innymi w branży motoryzacyjnej, spożywczej oraz HORECA, posiada praktykę w zaawansowanych sposobach dochodzenia należności, w tym obejmujących wielopoziomowe Actio Pauliana, na wszystkich etapach procesu cywilnego.
Biegle posługuje się językiem francuskim (certyfikat DALF i C1) oraz angielskim.
WYBRANE DOŚWIADCZENIE
✪ Opracowanie strategii prawno – biznesowej dla partnerskiego e-commerce w branży HORECA.
✪ Zaprojektowanie i wdrożenie dokumentacji handlowej w spółce akcyjnej działającej w branży motoryzacyjnej, z uwzględnieniem szczególnej ochrony praw konsumenta.
✪ Badanie i opiniowanie kontraktów handlowych w toku złożonego due diligence, w procesie przedtransakcyjnym spółek akcyjnych.
✪ Przedprocesowe postępowanie przed organami UOKIK oraz KNF.
✪ Pozytywny wynik postępowania cywilnego, zakończonego w II instancji, w ramach złożonej, wielopoziomowej Actio Pauliana
✪ Przeprowadzanie postępowań upadłościowych konsumentów jako wyznaczony syndyk.
✪ Obsługa przedsiębiorców zagranicznych (j. francuski).
WYKSZTAŁCENIE
♣ Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Łódzkiego – kierunek Prawo
♣ Absolwentka Katedry Filologii Angielskiej na Uniwersytecie im. M. Kopernika w Toruniu – kierunek anglistyka
♣ Absolwentka studiów podyplomowych z prawa upadłościowego i naprawczego na Uniwersytecie im. A. Mickiewicza w Poznaniu
♣ Absolwentka studiów podyplomowych z Ochrony danych osobowych i bezpieczeństwa teleinformatycznego w biznesie na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu
♣ Absolwentka podyplomowego magisterium prawa europejskiego – Master 2 (tytuł: Juriste européen) w współpracy z Université de Tours
♣ Absolwentka Diplome Universitaire (DU) z prawa francuskiego w ramach programu SPF we współpracy z Université de Tours
♣ Ukończenie szkolenia dla Auditorów i Pełnomocników Zarządu ds. Zintegrowanego Systemu Zarządzania wg norm ISO 9001:2015 oraz ISO/IEC 27001
♣ Licencjonowany Syndyk
♣ Członek Krajowej Izby Doradców Restrukturyzacyjnych
♣ Członek Okręgowej Izby Radców Prawnych w Poznaniu
ZNAJOMOŚĆ JĘZYKÓW OBCYCH
Język angielski; Język francuski (certyfikat DALF i C1)
Materiały dydaktyczne
- Autorskie materiały szkoleniowe
- Materiały piśmiennicze (notatnik, długopis)
- Dyplom potwierdzający ukończenie szkolenia
- Każdy z uczestników otrzyma indywidualną kartę rabatową -10% zniżki na kolejne szkolenie otwarte organizowane przez Kancelarię
- Każdy z uczestników ma zapewniony dostęp do świeżej kawy i gorącej herbaty, stolika kawowego z poczęstunkiem oraz ciepły posiłek podczas przerwy obiadowej.
Efekty kształcenia
Wiedza
- Uczestnik posiada wiedzę o Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (RODO) oraz o Ustawie z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych
- Uczestnik posiada wiedzę o ustawie z dnia 13 kwietnia 2007 r. o Państwowej Inspekcji Pracy (tj. z dnia 6 marca 2018 r., Dz. U. z 2018 r., poz. 623);
- Uczestnik posiada wiedzę o przebiegu kontroli PUODO, UOKiK i PIP.
- Uczestnik posiada wiedzę w obszarze praw i obowiązków podmiotów podlegających kontroli.
- Uczestnik posiada wiedzę na temat realizacji zasady rozliczalności i przygotowanie do kontroli.
Umiejętności
- Uczestnik potrafi zdobytą wiedzę zastosować w praktycznym ujęciu.
- Uczestnik potrafi zweryfikować stan przygotowania organizacji do kontroli PUODO, UOKiK i PIP.
- Uczestnik potrafi reagować na sposób procedowania kontroli i protokołować ewentualne zastrzeżenia.
Kompetencje
- Uczestnik ma świadomość tego, że ciągle powinien się doszkalać – podnosić swoje kwalifikacje zawodowe.
- Uczestnik jest świadomy tego, że prawo zmienia się bardzo szybko i aby pozostać na bieżąco, powinien interesować się tym co, robi – czytać blogi branżowe, śledzić zmiany, jakie zachodzą prawie krajowym i europejskim.
Q&A
Ile osób może wziąć udział w szkoleniu?
Wszystko zależy od konkretnego szkolenia. Skomplikowana materia wymaga odpowiedniego skupienia i indywidualnego podejścia dlatego warto by grupy nie były zbyt liczne. Ilość uczestników na szkoleniach zamkniętych ustalana jest indywidualnie.
Czy szkolenie może odbyć się w formie internetowego webinaru?
Tak. Wprowadziliśmy nowe rozwiązanie szkoleniowe – internetowe webinary. Od teraz każde z naszych szkoleń może zostać przeprowadzone w wygodnej formie on-line w odpowiadającym Państwu terminie.
Jak załatwić formalności związane z uzyskaniem dofinansowania?
Wypełnienie dokumentów nie jest skomplikowane, ale chętnie pomożemy i wspólnie zorganizujemy niezbędne formalności.
Czy szkolenie otwarte może odbyć się w innym terminie niż podane jest to w kalendarzu?
Oczywiście, szkolenia odbywają się regularnie. Jeśli są Państwo zainteresowani szkoleniem w formule otwartej, a nie widzą Państwo dogodnego dla siebie terminu prosimy o kontakt. Postaramy się ustalić dodatkowy, odpowiadający Państwu termin.
Czy istnieje możliwość zorganizowania szkolenia prawnego o innej tematyce?
Tak, oczywiście. Nierzadko tematy szkoleń powstawały we współpracy z naszymi Klientami, którzy zgłaszali zapotrzebowanie na konkretne szkolenie. W takiej sytuacji prosimy o kontakt.
Pytania?
SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI
TURCZA Kancelaria Radców Prawnych
NIP : 945-189-28-38
Telefon: +48 61 666 37 60 | +48 607 990 838
E-mail: kancelaria@turcza.com.pl
szkolenia@turcza.com.pl
Oddział Poznań
60-278 Poznań
Godziny otwarcia:
pon - pt - 9:00-17:00
Oddział Warszawa
ul. Królewska 16
00-103 Warszawa
Godziny otwarcia:
pon - pt - 9:00-17:00
Oddział Leszno
ul. Niepodległości 49
64-100 Leszno
Godziny otwarcia:
pon - pt - 9:00-17:00
ZNAJDŹ NAS
TURCZA.edu.pl
Turcza.edu.pl
ul. Grochowska 56, 60 – 347 Poznań
O nas
Kancelaria TURCZA od ponad 12 lat dostarcza nowoczesne rozwiązania szkoleniowo-doradcze z zakresu szeroko pojętego prawa i tematyki prawnej oraz zapewnia dostęp do najwyższej jakości usług dopasowanych do potrzeb Klientów.
Zapraszamy również na stronę internetową Kancelarii: turcza.com.pl
Nawigacja strony
Copyright © 2022 TURCZA Kancelaria Radców Prawnych. All rights reserved.