webinary

PRACA ZDALNA A BEZPIECZEŃSTWO INFORMACJI

idea webinaru

Celem szkolenia jest przekazywanie wiedzy na temat regulacji ustawowych i rekomendacji organów dotyczących bezpieczeństwa informacji podczas wykonywania pracy zdalnej. W związku z epidemią wirusa COVID-19 wiele przedsiębiorstw zmieniło tryb pracy na pracę zdalną. Po stronie osób wykonujących pracę w takim trybie aktualizuje się szereg obowiązków dotyczących ochrony informacji które są przewidziane w ustawach – głównie w Rozporządzeniu parlamentu europejskiego i rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) tj. RODO.

Cena webinaru:

950 zł/os. netto

5.05.2020

SZKOLENIE W FORMIE WEBINARU

 

SZKOLENIE ONLINE:

Cena: 950 zł/os. netto
Webinar w godzinach: 10:00 -16:00

 

WYMAGANIA SPRZĘTOWE:

KOMPUTER
STAŁE ŁĄCZE INTERNETOWE
UCZESTNICY: maks. 25 OSÓB (decyduje kolejność zgłoszeń)

 

JAK PROWADZIMY WEBINARY

Webinar (szkolenie online) to nowoczesny format szkoleniowy wykorzystujący transmisję audio-wideo w czasie rzeczywistym. Technologia typu „Streaming” umożliwia przesyłanie takich danych jak dźwięk, obraz, prezentacje i teksty „na żywo” dzięki czemu uczestnik otrzymuje pełnowartościowe szkolenie nie wstając zza swojego biurka w pracy bądź w domu.

PROGRAM WEBINARU

 

1. Zagadnienia ogólne – praca zdalna a bezpieczeństwo informacji

2. Rekomendacje Państwowej Inspekcji Pracy dotyczące pracy zdalnej:
forma pracy zdalnej,
okres wykonywania pracy zdalnej,
obowiązki pracownika,
forma udzielania zgody na wykonywanie pracy zdalnej.

3. Dokumenty związane z pracą zdalną w organizacji:
Regulamin pracy zdalnej;
Informacja o przeprowadzeniu kontroli w związku z wykonywaniem pracy zdalnej;
Formularz oceny pracownika zdalnego.

4. Praca zdalna a RODO – omówienie zasad i warunków właściwego zabezpieczenia danych przez pracowników świadczących pracę w trybie home office.

5. Podstawowe zasady pracy zdalnej:
cele służbowe i bezpieczeństwo,
oprogramowanie,
pliki i dokumenty z danymi osobowymi,
dostęp przez VPN,
hasłowanie sieci WI-FI,
używanie hotspotów,
wirusy i phishing,
incydenty – procedura zgłaszania.

6. Korzystanie z urządzeń służbowych:
Korzystanie z komputera i poczty elektronicznej,
Korzystanie z telefonu służbowego,
Korzystanie z dokumentów w formie papierowej,
Korzystanie z dokumentów w formie elektronicznej.

7. Rodzaje informacji poufnych:
Dane osobowe,
Tajemnica przedsiębiorcy.

prowadzący

mec. Marta Rabe-Kozłowska

Ukończyła aplikacje radcowską przy Okręgowej Izbie Radców Prawnych w Poznaniu. Doświadczenie zdobywała pracując w poznańskich kancelariach radcowskich i radcowsko-adwokackich, gdzie zajmowała się m.in. bieżącą obsługą spółek prawa handlowego, w tym należących do grupy kapitałowej, sprawami z obszaru prawa bankowego, kontraktowego oraz upadłościowego. Posiada bogate doświadczenie jako tłumacz (ustny i pisemny) tekstów o tematyce prawniczej, w szczególności szeroko pojętych umów gospodarczych, prowadziła również autorskie warsztaty językowe w zakresie Legal English. W obszarze jej zainteresowań znajduje się prawo spółek handlowych, prawo gospodarcze oraz prawo cywilne.

przypomnij o webinarze

14 + 4 =

ZADOWOLENI KLIENCI KANCELARII

 

[slide-anything id=”121700″]

"(…) jesteśmy usatysfakcjonowani wyborem Kancelarii Radców Prawnych TURCZA, jako podmiotu zapewniającego obsługę prawną oraz udzielamy naszej rekomendacji. "

Dariusz Formela, Prezes Zarządu, Gobarto S.A.

„Hendi Polska Sp. z o.o. niniejszym pragnie zarekomendować Kancelarię Radców Prawnych TURCZA, jako Kancelarię, z którą współpracuje od 2014 r.”

Jolanta Kultys, HENDI Polska Sp. z o.o.

„Dotychczasowe doświadczenie ze współpracy z Kancelarią (od 2011 r.) upoważnia nas do rekomendowania Kancelarii Radców Prawnych TURCZA, jako solidnego partnera świadczącego usługi prawne, w tym w branży IT.”

Michał Florczyk, Tomasz Stefaniak, 7Technology Sp. z o.o.

„Na podstawie dotychczasowego doświadczenia wysoko oceniamy usługi świadczone przez Kancelarię, które cechują się indywidualnym podejściem do każdej sprawy. Współpraca od początku przebiegała i nadal przebiega bez zastrzeżeń.”

Marcin Duda, Prezes Zarządu, Duda Cars S.A.

„Kancelaria TURCZA to solidność, terminowość i skuteczność w działaniu. Prawnicy Kancelarii wyróżniają się wysoką kulturą osobistą, profesjonalizmem, rzetelnością i terminowością w świadczeniu usług prawnych.”

Feliks Tyrakowski, Juliusz Jachnik, Spółka Jawna T&J Tyrakowski Jachnik

„Usługi Zespołu Kancelarii polecam szczególnie przedsiębiorcom, chcącym kompleksowo zabezpieczyć interesy swojej firmy.”

Maciej Duda, Prezes Zarządu, Duda Holding S.A.

ZGŁOSZENIE NA WEBINAR

 

Prosimy o uzupełnienie poniższych danych, na ich podstawie wygenerowana zostanie faktura proforma, która następnie dotrze na podany adres e-mail. W celu rezerwacji należy dokonać płatności.

PRACA ZDALNA A BEZPIECZEŃSTWO INFORMACJI

5.05.2020

Prosimy o zaznaczenie poniższej zgody

10 + 14 =

Zobacz najbliższe webinary

 

PRACA ZDALNA A BEZPIECZEŃSTWO INFORMACJI

5.05.2020

Webinar

950 ZŁ/NETTO

Celem szkolenia jest przekazywanie wiedzy na temat regulacji ustawowych i rekomendacji organów dotyczących bezpieczeństwa informacji podczas wykonywania pracy zdalnej.

TARCZA ANTYKRYZYSOWA - UPRAWNIENIA PRZEDSIĘBIORCÓW

6.05.2020

Webinar

950 ZŁ/NETTO

Zgodnie z założeniami "Tarcza antykryzysowa" ma mieć wpływ na zmniejszenie negatywnych konsekwencji epidemii koronawirusa na polską gospodarkę. To zestaw kilku projektów ustaw przygotowanych m.in. przez resort rozwoju, finansów i Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej.

PRAWO PRACY A TARCZA ANTYKRYZYSOWA

7.05.2020

Webinar

950 ZŁ/NETTO

"Tarcza antykryzysowa" przewiduje wiele istotnych rozwiązań, z których może skorzystać zarówno pracodawca jak i pracownik. Zapoznanie się ze szczegółami tych regulacji może okazać się kluczowe dla efektywnego zarządzania przedsiębiorstwem.